“Безкоштовно допоможемо продати квартиру”
Зачепила сьогодні в метро така реклама сайту з нерухомості.
Сайт — це рекламний майданчик, який надає платформу для публікації оголошень.
Його завдання — знайти ті пропозиції, які шукає відвідувач.
Він лише рекламує оголошення, а власник сам має:
- відповідати на дзвінки,
- проводити перегляди,
- вести переговори та інше.
На відміну від рієлтора, сайт не управляє процесом продажу, а лише надає інструмент для розміщення оголошення. Він пропонує вашу квартиру разом із іншими квартирами, розміщеними на сайті.
Сайт — це інструмент, тоді як агенція з нерухомості виконує повний цикл продажу:
– Активно шукає покупців (на різних платформах, у своїй базі клієнтів).
– Веде переговори, організовує перегляди, займається юридичними питаннями.
– Знаходить оптимальні рішення в складних ситуаціях.
Та багато іншого.
Власник може самостійно продавати квартиру, виставивши безкоштовне оголошення на сайті, і чекати дзвінків, сподіваючись, що оголошення побачать серед сотень інших.
Іноді це спрацьовує. Але частіше проходить місяць-два, і часу на очікування в нього вже немає.
Коли до нашої агенції приходять власники із запитом: “Моя квартира не продається” (деталі тут), ми проводимо аудит ситуації. Одна з найчастіших причин — реклама об’єкта, який довгий час рекламується лише на одному каналі.
Сайти дійсно допомагають рекламувати нерухомість, збільшуючи її видимість завдяки SEO та пропонуючи об’єкт у результатах пошуку, публікуючи статистику, графіки, діаграми. Пропонують свою оцінку. Але активної участі в процесі продажу Вашої нерухомості вони не беруть.
Я би запропонувала замінити слоган “Безкоштовно допоможемо продати квартиру”на:
“Безкоштовно запропонуємо вашу квартиру великій кількості покупців.”
Це більше відповідає функціоналу сайтів, якщо, звісно, розміщення оголошень для власників нерухомості дійсно безкоштовне.